EGYEDI NYOMTATOTT AJÁNDÉKOK
Email:  
   Jelszó:         Elfelejtett Jelszó
GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések


Hogyan regisztrálhatok?
A regisztráció menü alatt lehet megadni a szükséges adatokat. Megfelelő kitöltés esetén a rendszer egy megerősítő e-mailt küld a megadott levelezési címre, amelyben egy linkre kell kattintani a tényleges regisztráció megtörténtéhez. Adataidat - sikeres regisztrálást követő belépéskor - később tudod módosítani.

Miért kell regisztráció?
Saját, megszemélyesített termékeket csak a rendszerbe feltöltött, saját képekkel tudsz létrehozni. Ehhez a rendszer tárhelyet biztosít számodra. A megrendelések teljesítéshez is szükség van a megrendelői adatokra, amely a regisztrációval válik megoldottá.

Miket tudok itt rendelni - termékek?
A képernyő bal oldalán láthatod jelenleg elérhető termékeinket. Képeslapok esetén a termék több eleme is egyedi lehet (kép, szöveg)! Ezekekhez előre megtervezett, alkalomhoz illő kereteket-motívumokat ajánlunk, amelybe a saját képek beilleszthetők. A képeslap lehet üres hátoldalú vagy posta szabvány hátoldallal. Naptárak esetén kiválaszthatod a számodra megfelelő sablont és méretet, a hónapokhoz rendelheted feltöltött képeid. Ezen felül egérpad, bögre, puzzle és póló is rendelhető. Folyamatosan bővítjük termékkínálatunkat!

Milyen képek alkalmasak nyomtatásra?
Természetesen minél jobb felbontású képet használsz, annál biztosabb, hogy a készhez kapott termék igényes és szép lesz. Alacsony felbontású (pl.: gyengébb kamerával rendelkező mobiltelefonnal készült) képek esetén a nyomat elmosódott lehet.

Milyen nyomtatóval készülnek a papír alapú termékek, milyen alapanyagra?
Xerox DocuColor 8002-es digitális nyomtatóval készül az oldalon található összes termék 200g-os fényes műnyomó papírra. Naptárak esetében fém ikerspirállal fűzzük össze a lapokat és 400g-os karton hátlap vagy talp tartozik hozzá.

Ha postai úton kérem a megrendelés teljesítését, akkor azt milyen módon küldik ki?
Címzett képeslapok esetén hagyományos képeslapként küldjük el, minden más esetben szabvány légpárnástasakba történik a csomagolás és könyvelt postai küldeményként adjuk fel.

Külföldi címet is meg lehet adni rendelésnél?
Jelenleg csak Magyarországon belüli címekre tudjuk a megadott árakon vállalni a szállítást.

A futáros kiszállítás hogyan működik?
A rendelés elkészültétől számítva 3 munkanapon belül kerül a termék kiszállításra. Az első sikertelen kiszállítás után a futárcég telefonon egyezteti az újabb szállítás időpontját. Ha ekkor sem sikerül átadni a terméket, akkor az már csak személyesen lesz átvehető (vagy különdíjért próbáljuk meg a kiszállítást újra).

Hány nap szükséges a megrendeléstől számítva a termék kézhezvételéig?
Az érvényes megrendelést követően 5 munkanapon belül elkészítjük a terméket. Érvényes megrendelésnek onnantól számít a rendelés, amelynél az ellenértéke a bankszámlánkra beérkezett, vagy az utólagos fizetés feltételeinek eleget tesz (5000 Ft megrendelési érték, személyes átvétellel).

Milyen képeket lehet beszerkeszteni a termékbe?
Saját vagy jogtiszta (ezért a felhasználó felel) forrásból származó JPG formátumú képeket, fotókat. A kép egyaránt lehet álló és fekvő formátum. A kiválasztott keretbe illeszthető formátumot a rendszer automatikusan, látványosan megjeleníti (kivágás jelölése) a beillesztendő képen. A kép ilyen módon jelölt beilleszthető felületét lehet mozgatni, kicsinyíteni, nagyítani az egér segítségével.

Mennyi saját képet lehet feltölteni a rendszerbe?
A felhasználónként 60 kép engedélyezett. Amennyiben ez megtelt, újabb képek feltöltése korábbiak törlése után lehetséges (lehet törölni a tárhelyre feltöltött képeket). Képet feltölteni csak regisztrációt követően lehet.

Hogyan tudok egyszerre több típusú terméket rendelni?
A termékeket állítsd össze egyesével és pakold a kosaradba, amikor mindennel végeztél, akkor véglegesítsd a megrendelést.

A kosárban lévő megrendelésemet tudom módosítani vagy szerkeszteni?
Jelenleg a kosárban lévő terméket nem lehet módosítani vagy szerkeszteni. Ha változtatni akarsz a kosár tartalmán, akkor a megrendelés véglegesítése előtt a kosárból törölnöd kell a tételt és újra felvenned.

Hogyan fizethetek?
Banki átutalással, bankkártyával (előre fizetés) vagy készpénzzel (személyesen, ügyfélszolgálatunkon). Erről bővebben a szolgáltatások menü alatt olvashatsz.

Az árakat képeslap esetén hogyan kell érteni?
3 lehetőség van: 1. Képeslap, 2. Boríték, 3. Nyomtatva megcímzett boríték. Borítékot - címzés nélkül vagy címezve - csak képeslap mellé tudsz rendelni, külön nem. Képeslapot lehet boríték nélkül kérni. Ezekre a termékekre a megrendelésben szereplő mennyiségük alapján, sávosan határoztuk meg az árakat. Ezt a Szolgáltatások oldalon táblázatosan láthatod. Ha egy megrendelésen belül több terméked van, akkor ezek külön-külön, a megadott sávnak megfelelő áron kerülnek árazásra. Példa: 12 képeslap, 5 boríték és 2 címzett boríték - képeslap 9-16 db, boríték 5-8 db, címzett boríték 2-4 db között érvényes árakon kerül elszámolásra. Az egyszerre megrendelt egyes termékek mennyisége - kosár tartalma - természetesen összeadódik, és a kedvezőbb sávban kerül árazásra!


Adatvédelem  |   ÁSZF  |   Kapcsolat
Copyright © 2010 M.C. Direct Kft. Minden Jog Fenntartva